Toimitusehdot
Voimassa 1.7.2023 alkaen
Verkkokauppa, tuotteet ja tuotehinnat
Vuurran Oy:n verkkokauppa (y-tunnus 2991043-8, verkko-osoite: www.vuurran.fi, osoite: Rantatie 1072 b, 27820 SÄKYLÄ) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen sekä Eurooppaan. Tuotteiden ominaisuudet ja hinnat ovat esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tarkistathan kokosi vaatteen tuote-esittelysivun alareunassa olevasta mittataulukosta ja koko-oppaasta ennen tilausta. Näin saat varmemmin sinulle sopivan kokoisen vaatteen. Jos olet epävarma koostasi, vaatteen mallista, sen väristä tms. tai sinulla on muuta kysyttävää koskien tilaustasi, laita sähköpostia osoitteeseen veera@vuurran.fi. Vastaan mielelläni kaikkiin tuotteitani koskeviin kysymyksiin.
Toimitustapa ja -kulut
Toimitan tuotteet Postin XXS pikkupakettina suoraan kotiin kirjepostin mukana sekä isommat lähetykset postipakettina lähimpään Postin pakettiautomaattiin. Tilauksesi toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit valita pientuotteille, kuten korut, donitsit ja kestovanulaput, ja edullisemman kirjelähetyksen ilman seurantaa.
Kirje Suomeen 2,5€ (korut, donitsit, kestovanulaput)
Postipaketti Suomeen 5€
EU 20€
Muu Eurooppa 35€
Huomioithan, että EU:n ulkopuolelle tilattaessa mahdolliset tullimaksut ja verot eivät sisälly toimituskuluihin ja ovat asiakkaan vastuulla.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Maksuvaihtoehtoina toimivat verkkopankkimaksut, eri mobiilimaksutavat sekä lasku. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Mobiilimaksutavoista käytössä on Pivo, MobilePay ja Siirto. Jos haluat maksaa ostoksesi myöhemmin tai osissa, lasku- ja osamaksupalveluita tarjoaa OP Lasku. Lue Paytrail -palvelun maksuehdot tästä.
Lisäksi voit maksaa ostoksesi PayPalilla, jolloin sitoudut noudattamaan heidän ehtojaan.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Siinä ilmoitetaan tilatut tuotteet, maksutapa, toimitustapa ja -kulut, tilauksen yhteishinta sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ilmoitathan meille välittömästi, jos huomaat virheen tilauksen vastaanottoilmoituksessa. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitusaika
Lähetämme viestin sähköpostiisi, kun tilaus on lähetetty. Viestin mukana on paketin seurantakoodi. Toimitusaika Suomeen on noin 10-15 arkipäivää. EU:n alueelle toimistusaika on 15 arkipäivää ja muualle Eurooppaan 20 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Vaihto- ja palautusehdot
Jos vaate ei ole sopivan kokoinen tai muuten täysin mieleinen, kuluttaja-asiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäisessä kunnossa olevia käyttämättömiä tuotteita. Pakkaathan palautuksen hyvin, jotta tuotteen on alkuperäisessä kunnossa myös takaisin saapuessaan.
Asiakas maksaa itse vaihdettavan tai palautettavan tuotteen toimituskulut.
VAIHTO TOISEEN KOKOON
Jos halaut vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai tuotteeseen, laita minulle ensin sähköpostia osoitteeseen veera@vuurran.fi. Lähetä tuote tämän jälkeen palautusohjeiden mukaan. Lähetämme veloituksetta toisen koon sinulle. Vastaat itse palautuslähetyksen toimituskuluista.
TUOTTEEN PALAUTUS
Jos haluat palauttaa tuotteen kokonaan, kirjoita lähetyslistaan tilinumerosi sekä minkä tuotteen haluat palauttaa. Kerro myös miksi haluat palauttaa tuotteen. Lähetä minulle vielä sähköpostia osoitteeseen veera@vuurran.fi, jotta tiedän odottaa palautusta ja osaan ottaa yhteyttä jos pakettia ei kuulu. Palautan tuotteen hinnan vastaanotettuani tuotteen ja tarkistettuani sen kunnon. Palauttaessasi koko tilauksen, hyvitän myös alkuperäiset postikulut. Palautus suoriutuu pankkimaksuissa sille tilille, josta maksu on alun perin suoritettu. Rahoituspalveluilla, luottokorteilla tai puhelinmaksuilla suoritetuissa maksuissa palautus suoriutuu takaisin maksutavan tarjonneelle yritykselle ja se tulee huomioiduksi asiakkaan laskulla.
VAIHTO / PALAUTUS OHJEET
Kirjoita lähetyslistaan tilinumerosi sekä minkä tuotteen haluat vaihtaa / palauttaa. Pakkaa lähetyslista sekä palautettavat / vaihdettavat tuotteet huolellisesti ja vie Postin toimipisteeseen. Maksat itse lähetyskulut. Lähetä tuote takaisin alla olevaan palautusosoitteeseen. Muista laittaa palautukseen osoitteen lisäksi puhelinnumero. Säilytä palautuskuitti sen varalta, että paketti sattuu hukkumaan postissa.
Palautusosoite:
Vuurran Oy
Rantatie 1072 b
27820 SÄKYLÄ
puh. +358 407183367
Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Mikäli paketin jättää noutamatta ja Posti palauttaa sen meille, perimme 10€ palautuskuluja.
Tuotevirhe, reklamaatio ja ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se on muuten viallinen tai ei vastaa tilaustasi, ilmoita virheestä minulle mahdollisimman pian sähköpostilla veera@vuurran.fi (viimeistään 14 päivän kuluessa). Puhelimitse tavoitat meidät numerosta 040 7183367 (ma-pe klo 10-15). Sovitaan yhteydenottosi jälkeen, miten saamme virheen korjattua. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Pyrin ensisijaisesti sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet kanssasi, joten otathan ensisijassa yhteyttä meihin sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Asiakaspalvelu
Jos sinulla on mitä vain kysyttävää tilaustasi tai tuotteitani koskien, laita sähköpostia osoitteeseen veera@vuurran.fi. Autan mielelläni :)