Toimitusehdot

Voimassa 11.1.2023 alkaen

Verkkokauppa, tuotteet ja tuotehinnat

Vuurran Oy:n verkkokauppa (y-tunnus 2991043-8, verkko-osoite: www.vuurran.fi, osoite: Ahterikatu 4 a 14, 20810 TURKU) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen sekä Eurooppaan. Tuotteiden ominaisuudet ja hinnat ovat esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tarkistathan kokosi vaatteen tuote-esittelysivun alareunassa olevasta mittataulukosta ja koko-oppaasta ennen tilausta. Näin saat varmemmin sinulle sopivan kokoisen vaatteen. Jos olet epävarma koostasi, vaatteen mallista, sen väristä tms. tai sinulla on muuta kysyttävää koskien tilaustasi, laita sähköpostia osoitteeseen veera@vuurran.fi. Vastaamme mielellämme kaikkiin tuotteitamme koskeviin kysymyksiin.

Toimitustapa ja -kulut

Toimitamme tuotteet pääsääntöisesti Postin XXS pakettina suoraan kotiin kirjepostin mukana. Isommat lähetykset toimitetaan postipakettina lähimpään Postin toimipisteeseen. Tilauksesi toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit valita pientuotteille, kuten donitsit, kestovanulaput, maskit ja tuoksuportti edullisemman kirjelähetyksen.

Kirje Suomeen 2€ (donitsit, kestovanulaput, ja tuoksuportti)

Postipaketti Suomeen 7€

EU 20€

Muu Eurooppa 35€

Huomioithan, että EU:n ulkopuolelle tilattaessa mahdolliset tullimaksut ja verot eivät sisälly toimituskuluihin ja ovat asiakkaan vastuulla.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Maksuvaihtoehtoina toimivat verkkopankkimaksut, eri mobiilimaksutavat sekä lasku. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Mobiilimaksutavoista käytössä on Pivo, MobilePay ja Siirto. Jos haluat maksaa ostoksesi myöhemmin tai osissa, lasku- ja osamaksupalveluita tarjoaa OP Lasku. Lue Paytrail -palvelun maksuehdot tästä

Lisäksi voit maksaa ostoksesi PayPalilla, jolloin sitoudut noudattamaan heidän ehtojaan.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Siinä ilmoitetaan tilatut tuotteet, maksutapa, toimitustapa ja -kulut, tilauksen yhteishinta sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ilmoitathan meille välittömästi, jos huomaat virheen tilauksen vastaanottoilmoituksessa. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitusaika

Lähetämme viestin sähköpostiisi, kun tilaus on lähetetty. Viestin mukana on paketin seurantakoodi. Toimitusaikamme Suomeen on noin 10 arkipäivää. EU:n alueelle toimistusaika on 15 arkipäivää ja muualle Eurooppaan 20 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Vaihto- ja palautusehdot

Jos kävi niin harmillisesti että vaate ei ole sopivan kokoinen tai muuten täysin mieleinen, kuluttaja-asiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäisessä kunnossa olevia käyttämättömiä tuotteita, joissa on riippulappu edelleen kiinni. Pakkaathan palautuksen hyvin, jotta tuotteen on alkuperäisessä kunnossa myös meille saapuessaan.

Asiakas maksaa itse vaihdettavan tai palautettavan tuotteen toimituskulut.

VAIHTO TOISEEN KOKOON

Jos halaut vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai tuotteeseen, laita meille ensin sähköpostia osoitteeseen veera@vuurran.fi. Lähetä tuote tämän jälkeen palautusohjeiden mukaan. Lähetämme veloituksetta toisen koon sinulle. Vastaat itse palautuslähetyksen toimituskuluista.

TUOTTEEN PALAUTUS

Jos haluat palauttaa tuotteen kokonaan, kirjoita lähetyslistaan tilinumerosi sekä minkä tuotteen haluat palauttaa. Kerro myös miksi haluat palauttaa tuotteen. Lähetä meille vielä sähköpostia osoitteeseen veera@vuurran.fi, että tiedämme odottaa palautusta ja osaamme ottaa yhteyttä jos pakettia ei kuulu. Palautamme tuotteen hinnan vastaanotettuamme tuotteen ja tarkistettuaan sen kunnon. Palauttaessasi koko tilauksen, hyvitämme myös alkuperäiset postikulut. Palautus suoriutuu pankkimaksuissa sille tilille, josta maksu on alun perin suoritettu. Rahoituspalveluilla, luottokorteilla tai puhelinmaksuilla suoritetuissa maksuissa palautus suoriutuu takaisin maksutavan tarjonneelle yritykselle ja se tulee huomioiduksi asiakkaan laskulla.

VAIHTO / PALAUTUS OHJEET

Kirjoita lähetyslistaan tilinumerosi sekä minkä tuotteen haluat vaihtaa / palauttaa. Pakkaa lähetyslista sekä palautettavat / vaihdettavat tuotteet huolellisesti ja vie Postin toimipisteeseen. Maksat itse lähetyskulut. Lähetä tuote takaisin alla olevaan palautusosoitteeseen. Muista laittaa palautukseen osoitteen lisäksi puhelinnumero. Säilytä palautuskuitti sen varalta, että paketti sattuu hukkumaan postissa.

Palautusosoite:

Vuurran Oy

Ahterikatu 4 a 14,

20810 TURKU

puh. +358 407183367


Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Mikäli paketin jättää noutamatta ja Posti palauttaa sen meille, perimme 10€ palautuskuluja.

Tuotevirhe, reklamaatio ja ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se on muuten viallinen tai ei vastaa tilaustasi, ilmoita virheestä meille mahdollisimman pian sähköpostilla veera@vuurran.fi (viimeistään 14 päivän kuluessa). Puhelimitse tavoitat meidät numerosta 040 7183367 (ma-pe klo 10-15). Sovitaan yhteydenottosi jälkeen, miten saamme virheen korjattua. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Pyrimme ensisijaisesti sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet kanssasi, joten otathan ensisijassa yhteyttä meihin sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Asiakaspalvelu

Jos sinulla on mitä vain kysyttävää tilaustasi tai tuotteitamme koskien, laita sähköpostia osoitteeseen veera@vuurran.fi. Autamme mielellämme :)